Els dos equips es van estudiar bé el partit i van aprofitar les seves fortaleses. Sobretot en la primera part l’equip de David Hidalgo va ser millor, es va mostrar més incisiu i va gaudir de més aproximacions a l’àrea amb cert perill, en una d’aquestes Sofian finalitza una passada dintre de l’àrea de Miguel i posa el 1 a 0 al marcador. Tot i que les ocasions es van seguir succeint no van saber matar el partit i en el darrer minut la primera part el conjunt dirigit per l’ex-entrenador de Mataró, Fran d’Assis, va aconseguir empatar.
La dinàmica a la represa va ser la mateixa. Els mataronins comencen amb més empenta, amb el segon gol de Sofian es tornen a posar per davant però la DAMM iguala el partit posteriorment i acaba els darrers minuts amb mes força que l’equip local tot i que els locals saben aguantar i competir molt bé fins el final.
Després de la sisena jornada el Juvenil A segueix mostrant-se com un equip molt combatiu i només ha perdut un partit dels 6 disputats per situar-se en la zona mitja alta de la classificació. Després d’aquest inici força regular ara l’equip vol fer un pas més endavant i millorar en la seva solvència per assegurar els tres punts en els partits.