CE Mataró

Fundat l'any 1912, el CE Mataró és una entitat esportiva de futbol que en l'actualitat compta a les seves files amb 350 jugadors, distribuïts entre els equips de futbol (18 conjunts: 1 amateur i 17 de base, que van des del Juvenil A fins a l'Escola) i els de futbol sala (8 equips, incloent 1 femení).

Aquesta temporada estrenarem nova pàgina web!

diumenge, 11 agost 2019 17:54 Publicat a Club
Per celebrar l'ascens del primer equip a Primera Catalana estem preparant la renovació integral de la nostra pàgina web.
El primer equip ja fa dies que treballa fort a la gespa del Municipal del Centenari, a les ordre de de Raul Monroy, per encarar la il·lusionant temporada del retorn a 1a Catalana.
Després d'una gran temporada amb el destacat ascens del primer equip a 1a Catalana, us presentem els preus dels Carnets de Soci per la il·lusionant temporada 2019-20.
Divendres vam celebrar la Festa Final de temporada amb l'esperada presentació del nou himne-rock del Club Esportiu Mataró. Ara ho pots reviure gràcies als vídeos que ens ha cedit en Josep Blanch, a qui aprofitem per agrair el seu suport incondicional.