El CE Mataró al Fifa Manager 14 gràcies a una extensió

• dimarts, 10 de novembre de 2015 16:06

Ja teniu la possibilitat de jugar amb el Club Esportiu Mataró al Fifa Manager 14 de PC, ja que després de l’èxit de l’edició 7.0 amb més de 9.000 descàrregues, enguany els responsables hi han tornat, i gràcies al seu ascens, el CE Mataró és un dels clubs que incorpora aquesta atractiva extensió del joc.

Us pregunteu de què tracta aquest joc? Ho expliquen els seus creadors: "El Fifa Manager és un videojoc que permet controlar tot tipus d’aspectes del nostre club favorit: fitxatges, alineacions, pedrera, finances, afició, abonaments, contractes publicitaris o botigues, i guiar-lo fins a la final de la Champions League o el Mundialet de Clubs".

"Aquesta modificació del joc a més d’actualitzar i cumplimentar les dades de pràcticament tots els equips i plantilles de la Lliga BBVA fins a Tercera Divisió del futbol espanyol a la temporada 2015-2016, inclou centenars d’equips modestos d’Espanya, fent especial incís en els equips del Futbol Català. Els equips modestos de casa nostra que gràcies al Megamod 8.0 s’afegeixen a la llarga llista de clubs jugables del joc original són: CF Reddis, CE Abadessenc, FC Andorra, CE Farners, CF Lloret de Mar, CF Mollet, CE Mataró, FC Martinenc, FC L’Escala, Girona B, Manresa CE, UE Sants, UE Tona, UA Horta, UD Molletense, UE Avià, UE La Jonquera, UE Vic, UE Vilassar de Mar, CF Amposta, UE Castelldefels, CE El Catllar, CF Balaguer, FC Santboià, CF Igualada, UD Jesus i Maria, Lleida Esportiu B, Suburense, Terrassa 1906, UD Torredembarra, UD Viladecans, UD Vista Alegre, UE Rapitenca, UE Sant Ildefons, EFAC Almacelles, CF Vilanova i la Geltrú, UDA Gramenet, CD La Cava, UD Viladecans, CF Vila-seca, UE Valls, Alcanar CD, CF Ampolla, CF Olesa, CE Premià, UD Salou, CD Blanes i Atlètic de Valls."

- Llegeix la notícia amb tota la informació a Microoci clicant AQUÍ