Aquest diumenge celebrem una "Festa Groc i Negra de 1a" amb la Presentació dels equips 2015-16

• dilluns, 19 d'octubre de 2015 11:30
Aquest diumenge 25 d'octubre celebrarem com cada any la Gran Festa Groc i Negra amb la presentació dels 28 equips del Club Esportiu Mataró E.F. per aquesta temporada 2015-16. Us hi esperem!

NOTA IMPORTANT: Tots els jugadors del futbol base estan convocats a les 16:15 amb el polo i xandall del club per la presentació que començarà a les 16:30h. Gràcies a tots per la col·laboració en fer que aquest acte sigui de nou un èxit.

A les 18h podrem viure l'interessant partit del nostre primer equip de 1a Catalana contra la Unió Esportiva Sants.
Un matx en que els nostres jugadors intentaran confirmar el bon moment de forma i de moral després de guanyar a l'Escala, al camp del tercer classificat.

Endavant Mataró!