Circular Informativa (Setembre 2015)

• dimarts, 8 de setembre de 2015 09:26
Us informem que aquest any, amb la necessitat de fer front a totes les despeses que suposen competir a les millors categories i que el club mantingui als seus voluntaris i treballadors dintre de la legalitat, s’ha pres la decisió, seguint l’exemple de moltes altres entitats, que cada jugador compri l’equipació de competició, la qual passarà a ser de la seva propietat.

El club facilitarà aquesta equipació a preu de COST, al mateix preu que el serveix la marca que actualment ens vesteix i patrocina al primer equip i el juvenil A.

S’han ajustat els preus de les quotes al màxim , tenint en compte la difícil situació econòmica a la que ha de fer front qualsevol família.

El fet de cobrar l’equipació de competició fa que el club pugui oferir als seus jugadors un record especial a canvi de no haver de fer front a una despesa tant important com significa la renovació anual de les equipacions.
D’altra banda, us fem saber que la reforma del Camp del Centenari està molt a prop d’executar-se, ja que l’Ajuntament així ens ho ha comunicat, cosa que ens il·lusiona.

Junts hem aconseguit treure al CE Mataró del pou econòmic i esportiu en el qual es trobava.

Continuem treballant per millorar temporada a temporada i sol·licitem la vostra col·laboració, restant a la vostra disposició per a qualsevol aclariment més.

Salutacions cordials.
Esperem que gaudiu de la temporada.

Atentament,

Junta Directiva CE MATARÓ-EF