El diumenge 21 de juny no et perdis el Partit-Homenatge a Landi

El diumenge 21 de juny no et perdis el Partit-Homenatge a Landi GALERIA DE FOTOS: FB Landi
El pròxim diumenge 21 de juny, vine a acomiadar al nostre gran capità com es mereix! Un partit de portes obertes, ple de nostalgia i sentiment groc i negre  amb històrics exjugadors del club jugant contra el primer equip del club. No hi falteu!

Parlar de Landi és fer-ho d'un jugador implicat amb el nostre club, on es va formar i en el que va debutar molt jove abans de jugar a diferents equips de tota la península. Fa uns anys que va tornar al nostre club i des de llavors s'ha deixat la pell en cada partit fins que aquesta temporada després de contribuir en fer tornar l'equip a 1a Catalana ha decidit penjar les botes.

Bé, això de penjar les botes és un dir, de moment ja ha començat a jugar amb els veterans del Barça. Abans d'això, li volem donar el millor comiat que serà la cirereta a una magnífica temporada!

- Fitxa de Landi a la web del CEM

- Trajectòria a TrayectoriasdeFutbol