Informació de cara a la temporada 2015-16

• dimarts, 12 de maig de 2015 12:06
Benvolguda família,
Us informem de diversos aspectes del vostre interès per a la propera temporada 2015/2016:

INSCRIPCIONS

- El període d’inscripció dels jugadors ja està obert, per la qual cosa us agrairíem que passéssiu per les oficines del club en tot cas com a data límit el proper divendres 31 de juliol de 2015 (horari d’atenció: 18.00 a 21.00 hores).

-  La quota prevista per a aquesta temporada és la següent:
ESCOLETA: 400 euros
(inscripció de 100 euros al setembre i la resta, 6 pagaments mensuals de 50 euros fins al mes de març)

PREBENJAMINS: 420 euros
(inscripció de 100 euros al setembre i la resta, 6 pagaments mensuals de 50 euros fins al mes d’abril i un últim de 20 euros el mes de maig)

DE BENJAMINS A CADETS: 495 euros
(inscripció de 95 euros al setembre i la resta, 8 pagaments mensuals de 50 euros fins al mes de maig )

JUVENILS: 475 euros
(inscripció de 100 euros al setembre i la resta, 8 pagaments mensuals de 46,87 euros fins al maig )

Recordem que, COM L’ANY PASSAT, és necessari per al tràmit oportú de la fitxa, el fet que cada jugador haurà de pagar l’import de la mútua i cada família ho haurà de fer en el seu moment mitjançant el PORTAL DEL FEDERAT.

NOTA IMPORTANT: TOTS ELS REBUTS SERAN DOMICILIATS ENTRE L’ 1 i el 5 DE CADA MES
La família que tingui més d’un fill al club, se li farà un descompte del 25% del total de la quota sobre el 2on germà.

NOTA: No s'acceptarà cap inscripció de jugadors que no estiguin al corrent de pagament de la temporada 2014-15, tant de la nostra entitat com de qualsevol altre club que pertanyi a la Comissió de Clubs de la Ciutat de Mataró.

MATERIAL ESPORTIU

El Club continua amb el conveni de col·laboració amb la marca  LOTTO ITALIA  i la botiga esportiva ESPORTS RUEDA de Mataró per al subministrament de la roba esportiva d´entrenament i de passeig.

Adreça botiga:  RONDA O'DONNELL, 56
Mataró (Barcelona)
Tel. Contacte: 93 798 65 47

La uniformitat, tant en entrenaments com en els partits amistosos i de competició, és obligatòria i bàsica per tal de cuidar la bona imatge de l’Entitat.
Els sets d’entrenament, mitges per a competició, xandalls, suadores, polos, bermudes de vestir i parques es venen a la botiga d’esports esmentada.

COMUNICACIÓ CONSTANT

El nostre objectiu és que la comunicació amb tots vosaltres continuï essent el més fluïda possible. Per aquest motiu, qualsevol dubte o suggerència que tingueu el podeu fer arribar a les oficines del club, i intentarem resoldre les vostres qüestions al més aviat possible.

I penseu que qualsevol informació rellevant es penja sempre a la web del club: www.cemataro.cat

Cordialment,

CE Mataró Escola de Futbol