La FCF visita el club per parlar de la importància dels Coordinadors

• dimarts, 14 d'abril de 2015 14:01
Aquesta setmana la FCF TV ha visitat l'Escola de Futbol de Mataró per explicar què és un coordinador i quina és la seva tasca, part fonamental de qualsevol club.

Aquí teniu el vídeo a la FCF TV:

L'EF Mataró, amb 26 equips, és un club de referència a la delegació del Maresme on gairebé tots els seus equips competeixen a les màximes divisions de les seves categories. Darrera aquesta realitat hi ha una feina de club i de conjunt, però hi ha una peça fonamental: la del coordinador. El president del club, Fran Seijo, explica que "la feina del coordinador és estar al dia a dia, buscant entrenadors qualificats si volem que un equip sigui competitiu. Saber què es demana a cada equip i buscar el perfil necessari. El coordinador no pot baixar el braços mai".

Per la seva part, el coordinador del club, Andreu Navarro, a part de planificar i establir les bases esportives de l'entitat, dóna especial importància per desenvolupar la seva feina al domini de les eines informàtiques que la FCF ha posat al servei dels clubs: la intranet per estar en contacte amb la Federació, els altres clubs i per poder tramitar els documents.

Des de la Federació Catalana de Futbol es valora molt àmpliament la figura del coordinador i per això s'ha posat en marxa aquesta temporada el Curs de Coordinador. A partir de la temporada vinen, tots els clubs que tinguin 10 o més equips necessitaran disposar d'un coordinador titulat. Tota la informació dels cursos la podeu trobar al següent enllaç: CURS DE COORDINADOR