Resum de l'Assemblea Anual Ordinària del CE Mataró E.F.

• divendres, 7 de novembre de 2014 00:00
L’Espai e-Àgora de la Plaça de Cuba va acollir el passat divendres 31 d'octubre l’Assemblea Ordinària del Club Esportiu Mataró Escola de Futbol, que va transcórrer en un clima de total normalitat en la que es van aprovar els comptes del club i el pressupost 2014-15.

Un dels punts més destacats de l'assemblea va ser una proposta de modificació dels Estatuts del club, amb la idea d'establir els drets dels socis en relació al seu carnet. La proposta presentada –aprovada per unanimitat– estableix que els socis amb carnet de mèrit tindran dret a vot, dret a presentar-se en unes eleccions i esportivament tindran entrada a tots els partits del primer equip i Juvenil «A». Els socis amb carnet Anual i Jubilat tindran dret a vot, dret a presentar-se en unes eleccions i esportivament tindran entrada a tots els partits del primer equip i Juvenil «A» menys jornades que siguin considerades econòmiques. Finalment el carnet de soci protector de futbol base passa a ser un carnet només d'abonat que no donarà dret a vot i tampoc et permet ser candidat en unes eleccions. Aquest carnet protector de futbol base per tant només tindrà afectes esportius i donarà entrada a tots els partits del primer equip i Juvenil «A» amb jornades econòmiques incloses i a un preu sempre sensiblement inferior als carnets de mèrit, anual i jubilat.

Dels altres temes tractats, cal destacar que es va aprovar per unanimitat l'entrada com a vocal de la junta directiva del senyor Miguel Cabeaza Hernández, es van avançar les novetats referents a les obres previstes al Municipal i es va fer un resum de l'estat actual del club amb 143 socis.