Carta oberta a la UD Cirera

• dimecres, 15 d'octubre de 2014 11:07
Benvolguts,

Ha arribat a les nostres mans el seu comunicat de premsa en referència a la seva petició de canvi de dia de partit per a la propera jornada de lliga. Aquesta sol·licitud venia motivada per tal que coincidís el partit del primer equip amb la presentació del seu futbol base.

Lamentem profundament que hagin tret a la llum pública un malentès, doncs des del nostre club ningú va comunicar-los que podien comptar amb la nostra presència diumenge.

Per una sèrie de compromisos de jugadors, cos tècnic i directiva, no s'ha pogut atendre la seva sol·licitud ja que no ha arribat amb l'antelació desitjada.

Es tracta d'un dels pocs partits que el nostre primer equip juga en dissabte i aquest fet ha propiciat que diverses persones planifiquessin assumptes personals per al diumenge.

És només aquest motiu el que ha fet prendre la decisió de no atendre a la seva sol·licitud, entenent que quan fas una proposta tan precipitada pots obtenir un no per a resposta, sense que això signifiqui cap trencament de relacions entre dos clubs que intenten conviure a la ciutat de manera cordial.

Els recordem que vam assistir al seu torneig sense pensar-ho ni tan sols un instant, i per a nosaltres va ser un orgull. Així mateix, aquesta és la primera vegada des de que estem a la Junta Directiva que tenen un no per resposta, de manera totalment coherent al nostre parer.

A tall d'exemple els podem comentar que el dia de la nostra presentació coincideix amb un partit del primer equip i hem fet que el futbol base s'adapti a aquest horari i no a l'inrevés.

Estem molt decebuts per la forma en la qual han redactat i publicat el seu comunicat i malauradament el mal ja està fet.

Sigui com sigui, pensem sincerament que haurien vostès de rectificar ja que la nostra intenció és i serà, sigui quina sigui la seva resposta, continuar pel camí d'anar junts de la mà amb tots els equips de la ciutat.

És per aquest motiu que els demanem que rectifiquin públicament durant el dia d'avui o demà mateix el que comenten a l'escrit i ens oferim per realitzar una nota conjunta per explicar el que ha passat.

Els hi reiterem el que ja saben, no desitgem haver de realitzar una nota on s'aclareixi l'incident sinó que pensem que el més interessant pel bé de les dues entitats és explicar aquest desafortunat malentès.

Atentament,

CLUB ESPORTIU MATARÓ ESCOLA DE FUTBOL