Informació per a les famílies sobre l'inici de la temporada 2014-15

• dilluns, 21 de juliol de 2014 09:17
Benvolguda família,
Us informem de diversos aspectes del vostre interès per a la propera temporada 2014/2015:

- El període d’inscripció dels jugadors ja està obert, per la qual cosa us agrairíem que passéssiu per les oficines del club en tot cas com a data límit el proper divendres 1 d'agost de 2014 (horari d’atenció: de 18h a 21h)

- La quota prevista per a aquesta temporada és la següent:
ESCOLETA / PREBENJAMINS: 385 euros

BENJAMINS / ALEVINS / INFANTIL / CADETS : 475 euros

JUVENILS: 450 euros

Aquest any, com a novetat rellevant, la Federació Catalana de Futbol ha creat el PORTAL DEL FEDERAT (www.futbol.cat), mitjançant el qual, podreu realitzar un seguiment de les dades del vostre fill. El club us facilitarà un codi per accedir a aquest portal el dia que passeu a realitzar la inscripció. És una eina molt senzilla on podreu trobar tota la història esportiva del jugador, entre d’altres coses els equips en els quals ha jugat, baixes i altes mèdiques, revisions que li manquen realitzar, etc. Com a novetat més destacable i IMPORTANTÍSSIMA per al tràmit oportú de la fitxa, és el fet que cada jugador haurà de pagar l’import de la mútua i cada familia ho ha de fer mitjançant aquest PORTAL. És per aquest motiu que el club no cobrarà la part que l’any passat pagava d’assegurança per cada jugador. Hi ha categories que paguen més d’assegurança i el club s’ha volgut ajustar el màxim possible rebaixant les cuotes.

NOTA IMPORTANT: Aquest any s’han de domiciliar els pagaments, tret de casos excepcionals que es poden motivar a la Junta Directiva , davant els quals s’intentarà arribar a un acord sense més problema.

La família que tingui més d’un fill al club, se li farà un descompte del 25% del total de la quota sobre el 2on germà.

NOTA: No s'acceptarà cap inscripció que no estiguin al corrent de pagament de la temporada 2012-13, tant de la nostra entitat com de qualsevol altre club que pertany a la Comissió de Clubs de la Ciutat de Mataró.

MATERIAL ESPORTIU

El Club continua amb el conveni de col·laboració amb la marca LOTTO ITALIA i la botiga esportiva ESPORTS RUEDA de Mataró per al subministrament de la roba esportiva d'entrenament i de passeig.

Adreça botiga: RONDA O'DONNELL, 56. Mataró (Barcelona)
Tel. Contacte: 93 798 65 47

El Club lliurarà a cada jugador l'equipatge oficial del club (samarreta i pantaló, propietat de l'entitat).

La uniformitat, tant en entrenaments com en els partits amistosos i de competició, és obligatòria i bàsica per tal de cuidar la bona imatge de l’Entitat.
Els sets d’entrenament, mitges per a competició , xandalls, suadores, polos , bermudes de vestir i parques es venen a la botiga d’esports esmentada.

COMUNICACIÓ

El nostre objectiu és que la COMUNICACIÓ amb tots vosaltres sigui la més fluida possible. Per aquest motiu, qualsevol dubte o suggerència que tingueu el podeu fer arribar a les oficines del club, i intentarem resoldre les vostres qüestions al més aviat possible. Penseu que qualsevol informació rellevant es penja SEMPRE a la web del club: www.cemataro.cat

Cordialment,

CE Mataró Escola de Futbol