La FCF manté totes les categories al CE Mataró Escola de Futbol

• divendres, 11 de juliol de 2014 14:49
El Comitè Jurisdiccional de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de Futbol, en reunió celebrada el dia 9 de juliol de 2014 ha pres el següent acord:

"Desestimar la petició formulada per l'entitat CE Mataró SAD de recuperar les categories competicionals cedides al CE Mataró - Escola de Futbol en data 04/06/12, per a la temporada 2014/2015".

Per la qual cosa, la nostra entitat continuarà amb les categories actuals, algunes de les quals s'han guanyat aquesta temporada.

Aquesta és una decisió molt important per al futur del club, encara que la part contrària té tres dies hàbils per recórrer davant el Comitè d'Apel·lació de la FCF .

Segons aquesta resolució, insta a les parts a acudir a la jurisdicció ordinària, ja que al Reglament General de la FCF, no s'hi troba cap disposició que reguli, ni la cessió, ni la devolució.

La setmana vinent es penjarà la resolució definitiva per a que tothom pugui observar els detalls de la resolució d'aquest Organisme.

La Junta Directiva continua treballant per desfer-se de la "hipoteca" de 150.000 euros que ofegava al club i és optimista cara al futur de l'entitat.

ENDAVANT MATARÓ!!