Comunicat: El CE Mataró reestructura la seva Coordinació Esportiva

• dilluns, 26 de maig de 2014 16:51
Benvolguts,

Com ja vam avançar divendres passat, cara a la propera temporada s'ha realitzat una reestructuració a nivell de Coordinació Esportiva amb l'afany de millorar la prestació que es realitza des del Club.

Així, els informem que la Direcció a nivell esportiu a partir d’ara constarà de tres àrees amb els següents responsables:

- FUTBOL 11: Jordi Pi (actual Coordinador Esportiu)

- FUTBOL 7: Andreu Navarro (actual entrenador de l'Infantil A)
- ESCOLETA i PREBENJAMÍ: Jordi Casanovas "Tote" (actual entrenador de Benjamí C i Aleví F ) (depèn de l’Àrea de FUTBOL-7)

Les persones esmentades en aquest document són els seus referents en el cas que tinguin qualsevol consulta a realitzar.

Ens posarem en contacte amb tots vostès per comunicar-los la sèrie de reunions que tenim previstes realitzar per tenir-los informats en tot moment de la planificació per a la temporada vinent.

D’altra banda, els informem que aquest estiu tenim planificada la renovació de la grada del nostre estadi, banquetes de jugadors i tanca perimetral del terreny de joc,  així com la reforma dels lavabos, cosa que millorarà notablement la comoditat i la imatge del camp de futbol. Aquestes accions es realitzaran amb el suport de l'Ajuntament de Mataró.

Aprofitem l'ocasió per saludar-los molt cordialment,

Atentament,

Junta Directiva CLUB ESPORTIU MATARÓ ESCOLA DE FUTBOL