El CE Mataró col·labora a l'Índia amb el 7è Campus de Futbol Solidari CF Santvicentí-Fundació Vicente Ferrer

• dimecres, 7 de maig de 2014 12:13
El Club Esportiu Mataró, amb el capità del primer equip Landi al capdavant, està col·laborant aquests dies amb la setena edició del Campus Solidari que organitza el CF Santvicentí a l'Índia, en col·laboració amb la Fundació Vicente Ferrer.
El nostre capità en representació del club groc i negre i de la ciutat de Mataró ha fet una gran tasca solidària amb l'objectiu de transmetre els valors principals i més positius de l'esport, en aquest cas a través del futbol. El respecte entre companys, l'esforç individual i col·lectiu, el sacrifici per aconseguir els somnis de cadascú... Una sèrie de valors que ja fa set anys que el Santvicentí porta a través d'aquest Campus Solidari a l'altra punta del món.