L’Assemblea Extraordinària aprova seguir intentant negociar amb la SAD

• dilluns, 28 d'abril de 2014 07:24
Des del primer moment es va poder veure l’interès que l’assemblea extraordinària del Club Esportiu Mataró Escola de Futbol havia despertat entre els socis de l’entitat. Finalment van ser més d’una setantena d'associats els que van omplir la sala d'actes de Can Palauet en aquesta cita que tot i la intensitat i importància del tema a tractar, va poder transcórrer amb una certa normalitat. Això sí, la nombrosa assistència que va fer que hagués de començar amb uns minuts de retard mentre els socis signaven a l’entrada de la sala per recollir les targetes verdes i vermelles que servirien per emetre les votacions.

La junta va voler explicar de manera transparent l’estat del contracte amb Desarollos Empresariales Oslo, a qui el CE Mataró SAD havia cedit les categories esportives, de les que els principals equips del Mataró gaudeixen. Un contracte que després d’estudiar-lo amb els advocats dels clubs i les federacions, s’ha vist que conté moltes irregularitats. La primera i principal és que els drets de les categories esportives no poden pertànyer a una empresa ni a persones físiques, com havia passat en els contractes en estudi. Un contracte que Francisco Gonzalo, present a la sala, va demanar que no es mostressin per presevra el dret a la intimitat. Els advocats van deixar clar que en ser un contracte amb el CE Mataró EF, els seus socis tenien dret a veure'n es detalls però es va accedir a no mostrar-lo deixant clara la voluntat de seguir buscant vies de negociació.

El soci decideix
Finalment es va procedir a la votació perquè fos el soci el que decidís la línia d’acció a seguir. D manera prou clara va guanyar l’opció d’intentar seguir negociant durant 30 dies amb el CE Mataro SAD, passats els quals si no s'arriba a aconseguir un acord on consti que les categories passen a ser del club, es procedirà a demandar el contracte.

El resultat de les votacions va ser:
- 40 vots a favor de seguir negociant
- 24 vots a favor de demandar directament
- 6 abstencions

Cal destacar que els presents van entendre les irregularitats del contracte i hores d'ara des del club amb el suport dels serveis jurídics, ja s’està reballant per intentar redactar un  nou contracte favorable als interessos del CE MATARÓ EF.