Autocar gratuït per acompanyar l'equip a la Guineueta!

• dimarts, 15 d'abril de 2014 15:47
Autocar gratuït per acompanyar l'equip a la Guineueta! Foto: Josep Ribas
Acompanya el primer equip del Club Esportiu Mataró en un partit clau per l'ascens a Primera Catalana

El proper diumenge 27 d'abril, passada la Setmana Santa, el nostre primer equip es desplaça al complicat camp de la Guineueta. Per això des del club s'ha disposat un autocar gratuït pels socis i aficionats que vulguin venir a donar suport a l'equip. La sortida serà a les 10 del matí des del mateix Camp Municipal del Centenari, per poder arribar amb temps de veure el partit que començarà a les 12h.

Reserveu plaça a les oficines del club o trucant al telèfon 647.715.713 !

Visita al camp d'un rival directe
L'Escola Esportiva Guineueta és ara mateix (després de tres triomfs consecutius) a només un punt del CE Mataró. Aquest és per tant un partit clau per no perdre opcions de seguir lluitant fins el final per l'ascens a Primera Catalana.

Recordem als socis i aficionats que el primer equip del grup aconsegueix l'ascens directe, mentre que el segon classificat juga una Fase d'ascens. Aquí podeu veure com està la classificació després de 28 jornades.