Divendres 25 d'abril Assemblea Extraordinària del club

• dijous, 3 d'abril de 2014 12:28
Imatge de la darrera assemblea que es va celebrar a Can Palauet, encara amb Gibert de president Imatge de la darrera assemblea que es va celebrar a Can Palauet, encara amb Gibert de president Foto: Arxiu
La junta directiva del Club Esportiu Mataró Escola de Futbol s'ha posat en contacte amb els socis del club per fer-los arribar la convocatòria d'una Assemblea Extraordinària. La cita és el proper divendres dia 25 d'abril a les 19h la Sala d'Actes de Can Palauet (carrer d'en Palau, 32. Mataró).

Aquesta assemblea extraordinària tindrà com a tema únic a l'ordre del dia les presumptes irregularitats detectades al contracte signat en el seu dia amb l'empresa DESARROLLOS EMPRESARIALES OSLO, SL.

Es tracta d'un tema prou important perquè des de la junta es busqui la màxima participació per poder analitzar el contracte de manera transparent amb els socis, i a la mateixa assemblea que es pugui escollir quina és la millor opció pels interessos del club. L'opinió del soci i la posterior votació és cabdal per a que els dirigents del club puguin prendre la determinació que entre tots considerem més adient.

Esperem comptar amb la seva participació.

La Cita:

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA DEL CLUB ESPORTIU MATARÓ ESCOLA DE FUTBOL