Aquesta Setmana Santa estrenem les Jornades Tècniques del CE Mataró

• dijous, 27 de març de 2014 11:49
Si encara dubtes de com passaran les festes de Setmana Santa els més petits de la casa, no t'ho pensis més. Des del Club Esportiu Mataró hem preparat les Primeres Jornades Tècniques del dilluns 14 al dijous 17 d'abril. Un Campus que només costa 55 euros amb el dinar inclòs!
Seguint la metodologia de Barcelona Soccer School Program, el Camp Municipal d'Esports del Centenari acollirà aquest Campus centrat en treballar la tècnica individual.

Per informació i inscripcions podeu acostar-vos a les oficines del club o trucar al 931 767 022, o enviar un mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o al telèfon 622 846 155. No esperis al darrer moment, les places són limitades!