Fran Seijo presentat com a nou president del Club Esportiu Mataró

• dimarts, 14 de gener de 2014 00:00
Fran Seijo presentat com a nou president del Club Esportiu Mataró Foto: TOT MATARÓ
Aquest diumenge es va presentar en Roda de Premsa el nou president del Club Esportiu Mataró, Fran Seijo. El nou cap visible de la junta directiva es va mostrar agraït per la presència de mitjans de comunicació, socis, junta directiva, autoritats –entre ells l'alcalde de la ciutat– i patrocinadors en aquesta presentació. Seijo, que feia uns mesos que era vicepresident primer, és un "home de club" i anteriorment ja havia estat vocal de la junta, delegat del Juvenil i el Primer Equip, tasca que feia fins la temporada passada.

Fran Seijo va aprofitar també per presentar en societat la composició completa de la Junta Directiva que el van acompanyar en aquesta presentació. La mateixa junta que encapçalava l'Albert Gibert, i que continuarà treballant amb les mateixes ganes i amb la voluntat de treballar la base per tenir el Mataró el més amunt possible.