Màxima tristor al club per la mort del nostre president Albert Gibert

• diumenge, 15 de desembre de 2013 10:00
Aquest diumenge, ens hem despertat amb la trista i inesperada notícia de la mort sobtada del nostre president Albert Gibert, que tant estava lluitant per reflotar un club que uns anys enrere semblava haver tocat fons.
En moments com aquests, tan complicats, des del club volem expressar el nostre més sincer condol a tota la seva família i a la seva segona família, la groc i negre.

La junta directiva després d'haver-se reunit ha decidit que suspendre tots els partits previstos per aquesta jornada, entre ells el que el primer equip havia de jugar a les 16:30 hores contra el Premià de Dalt al Camp del Centenari.També queden suspesos els entrenaments del dilluns i del dimarts i per tant l'activitat esportiva es reprendrà el proper dimecres dia 18.

La vetlla serà el dimarts a la Sala 19 del Tanatori de Mataró, mentre que la cerimònia s'oficiarà el dimecres 18 a les 12h a la Basílica de Santa Maria de Mataró.

Descansa en Pau Albert.