El Municipal d'Esports passa a dir-se "Camp Municipal del Centenari"

• dimecres, 11 de desembre de 2013 12:30
El ple municipal del mes de desembre va acollir amb unanimitat la proposta del nostre club de canviar el nom del Camp Municipal d'Esports. Per això ja podem dir amb molta il·lusió que a partir d'ara ja podem començar a parlar del Camp Municipal del Centenari.

Nota oficial de l'Ajuntament de Mataró

El Camp Municipal d’Esports s’anomenarà a partir d’ara
Camp Municipal d’Esports del Centenari

El Ple de desembre, que ha tingut lloc avui dijous 5, ha aprovat per unanimitat el canvi de denominació del Camp Municipal d’Esports passant a anomenar-se Camp Municipal d’Esports del Centenari.

El Club Esportiu Mataró està celebrant al llarg d’aquest any el centenari de la seva fundació amb diferents activitats. El passat mes de març va tenir lloc a l’Ajuntament l’acte commemoratiu institucional de celebració de l’efemèride, moment en el qual el president del club, Albert Gibert, va demanar públicament el canvi de nom.

El Consell Municipal d’Esports, en sessió de l’11 de novembre, va acordar per unanimitat sol·licitar al Ple el canvi de nom.

El Club Esportiu Mataró va néixer el 1912, tot i que de manera oficial ho va fer el març del 1913 amb el nom d’Iluro Sport Club.

Mataró Ràdio: El camp del CE Mataró passarà a anomenar-se Camp Municipal del Centenari

El Tot Mataró: El Camp Municipal d’Esports s’anomenarà ‘del Centenari’