L’ONCE dedica cinc milions i mig de cupons al Centenari del CE Mataró

• dijous, 5 de desembre de 2013 12:45
Xavier Grau, Albert Gibert i Pere Galbany amb el disseny del cupó Xavier Grau, Albert Gibert i Pere Galbany amb el disseny del cupó Foto: ONCE
L’ONCE va presentar aquest dimecres al Club Esportiu Mataró el cupó commemoratiu del Centenari del Club Esportiu Mataró, en un acte que va comptar amb la presència del Regidor d'Esports i Cultura de l'Ajuntament de Mataró, Pere Galbany; el delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, Xavier Grau; el director de l’ONCE a Mataró, José Miguel Jiménez, i el president del Club Esportiu Mataró, Albert Gibert.

En aquest acte es va presentar la imatge que portaran els cinc milions i mig de cupons que es distribuiran arreu de l’Estat i que commemoraran el centenari del nostre club.

El Sorteig del Cap de setmana del 14 de desembre

El cupó de l'ONCE amb la imatge del CE Mataró, estarà disponible per només dos euros en el sorteig del cap de setmana del 14 de desembre.

Un sorteig, el del cap de setmana, que ofereix  ofereix cinc Super Sous. El principal és a les cinc xifres i sèrie de 300.000 euros, més 5.000 euros al mes durant 20 anys. Hi ha altres quatre premis de 2.000 euros al mes durant 10 anys. Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 21.000 agents venedors de l’ONCE. Com sempre, gràcies al Terminal Punt de Venda (TPV), el client pot escollir el número que més li agradi. A més, es poden adquirir des de la pàgina web oficial de joc de l’ONCE (www.juegosonce.es)