L’ONCE dedica cinc milions i mig de cupons al Centenari del CE Mataró

• dilluns, 2 de desembre de 2013 17:55
Aquest dimecres es presenta el Cupó que es podrà comprar pel Sorteig del Cap de Setmana del 14 de desembre

L’ONCE presenta aquest dimecres 4 de desembre a les 19 hores, a les oficines del Club Esportiu Mataró el cupó commemoratiu del Centenari del Club Esportiu Mataró, en un acte que comptarà amb la presència del Regidor d'Esports i Cultura de l'Ajuntament de Mataró, Pere Galbany, del president del Club, Albert Gibert; del vicepresident, Francesc Xavier Seijo; del delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, Xavier Grau i del director de l’ONCE a Mataró, José Miguel Jiménez.

Cinc milions i mig de cupons portaran la imatge del Club Esportiu Mataró a tot l’Estat per commemorar el centenari d’aquest club, el  més representatiu de la capital del Maresme.

El cupó l'ONCE de Cap de Setmana ofereix cinc Super Sous. El principal és a les cinc xifres i sèrie de 300.000 euros, més 5.000 euros al mes durant 20 anys. Hi ha altres quatre premis de 2.000 euros al mes durant 10 anys.

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 21.000 agents venedors de l’ONCE. Com sempre, gràcies al Terminal Punt de Venda (TPV), el client pot escollir el número que més li agradi. A més, es poden adquirir des de la pàgina web oficial de joc de l’ONCE (www.juegosonce.es)