Commoció per la mort en accident de Nil Marin, exjugador del Mataró actualment al Girona B

• dissabte, 26 d'octubre de 2013 12:59
Twitter @nilmarin1 Twitter @nilmarin1
Aquest dissabte al matí hem conegut la notícia de la mort del Nil Marín, actual porter del Girona "B, que ha patit un accident de trànsit. El Nil, mataroní i format a les categories inferiors del nostre club, es dirigia a l'entrenament del seu equip per preparar el partit que demà els havia d'enfrontar al Llefià. Aquest matx ha estat suspès, així com el partit del Cadet B del Club Esportiu Mataró, on hi juga el seu germà.

Des del Club Esportiu Mataró volem mostrar el nostre condol a la família i amics d'una persona tan estimada. Aquest diumenge, abans del partit del primer equip, es farà un minut de silenci en el seu record.

Descansi en pau.