Èxit del Campus del Centenari del CE Mataró

El Campus d’Estiu del Centenari del Club Esportiu Mataró està sent tot un èxit, amb més de seixanta nens que estan divertint-se i aprenent amb monitors amb experiència. Va començar el 25 de juny i serà fins el 19 de juliol, quatre setmanes d'esport i diversió assegurada. La millor manera per començar l'estiu.

Recordem que els diferents grups de nens tenen sessió de camp, i sortides diàries a la piscina o a la platja. També cada divendres tenen preparades sortides especials. (Més informació al Facebook del campus)

Informació del Campus

L'horari complet del campus és de 9 a 18h (amb dinar inclòs de la 13h a les 15h), però hi ha la possibilitat de fer només matins de 9h a 13h, o de només fer matins i tardes sense dinar.

Un campus variat i divertit

Cada matí per iniciar l'activitat gaudim d'unes intensives sessions matinals de camp, amb la continuïtat durant les setmanes que tindran l'objectiu final de millorar la tècnica individual i col·lectiva en situacions de partit. Després hi haurà sessió de piscina a les instal·lacions de “El Sorrall” de Mataró o activitat lúdica i/o jocs d'aigua. Respecte l'alimentació, els menús són variats i abundants, tenint en compte l'esforç diari, les necessitats i els gustos dels mes joves, amb un servei de càtering professional que mengemr a la zona de restauració del mateix camp Municipal.

A la primera hora de la tarda, es faran activitats, joc i vídeos, temps lliure on fomentaren la relació social dels joves amb els seus companys. A la tarda tindrem sessions de competició en situació real de partit, amb unes directrius orientades a l'objectiu de les sessions matinals.

Els divendres, excursions

Cada divendres realitzem una excursió, per desconnectar i gaudir ja que no hem d'oblidar que estem en un període vacacional i estival. Ben aviat confirmarem les sortides, que altres anys han estat a l'Illa Fantasia o a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona.

Per obtenir-ne més informació poden passar per les oficines del club o bé trucant al 93 176 70 22 o al correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la