Us presentem el Campus d'Estiu del Centenari del CE Mataró

• dilluns, 6 de maig de 2013 17:32
Des del Club Esportiu Mataró Escola de Futbol ja tenim preparat el Campus de Futbol del Centenari, que es farà del 25 de juny al 19 de juliol al Municipal de Futbol del Carles Padrós. Perquè quan arriba l'estiu els nens i nenes han de gaudir del que més els hi agrada, i si això és el futbol i passar-ho bé, tenim preparat el campus perfecte. Amb molt de futbol, lògicament, però també amb sortides diàries a la piscina i excursions.

L'horari complet del campus és de 9 a 18h (amb dinar inclòs de la 13h a les 15h), però hi ha la possibilitat de fer només matins de 9h a 13h, o de només fer matins i tardes sense dinar.

Un campus variat i divertit

Cada matí per iniciar l'activitat gaudirem d'unes intensives sessions matinals de camp, amb la continuïtat durant les setmanes que tindran l'objectiu final de millorar la tècnica individual i col·lectiva en situacions de partit. Després hi haurà sessió de piscina a les instal·lacions de “El Sorrall” de Mataró o activitat lúdica i/o jocs d'aigua.

Respecte l'alimentació, els menús seran variats i abundants, tenint en compte l'esforç diari, les necessitats i els gustos dels mes joves, amb un servei de càtering professional que ens podrem menjar a la zona de restauració del mateix camp Municipal.

A la primera hora de la tarda, es faran activitats, joc i vídeos, temps lliure on fomentaren la relació social dels joves amb els seus companys. A la tarda tindrem sessions de competició en situació real de partit, amb unes directrius orientades a l'objectiu de les sessions matinals.

Els divendres, excursions

Cada divendres realitzarem una excursió, per desconnectar i gaudir ja que no hem d'oblidar que estem en un període vacacional i estival. Ben aviat confirmarem les sortides, que altres anys han estat a l'Illa Fantasia o a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona.

Per formalitzar la inscripció o obtenir-ne més informació poden passar per les oficines del club o bé trucant al 93 176 70 22 o al correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la