Ja s'acosten els actes del Centenari del CE Mataró

• dimarts, 21 d'agost de 2012 18:03
L’any del centenari del Club Esportiu Mataró ja està aquí! Per això des de la nova junta directiva de l’històric club mataroní s’han preparat un seguit d’activitats per tal de tornar a obrir el club a tots els mataronins i celebrar aquesta important efemèride de manera festiva i participativa.

El primer acte que es farà, serà la presentació de la nova samarreta del centenari del CE Mataró. L’acte de presentació es farà a la sal Privat, el divendres 7 de setembre a les vuit del vespre. Un acte que donarà el tret de sortida a un any ple de celebracions.

L’endemà dissabte, el futbol groc i negre ocuparà festivament la Plaça de Santa Anna. Al llarg de tot el dia (de 9 a 21h) hi haurà diferents jocs i partits 3x3 perquè els més menuts s’hi puguin passar d’allò més bé. El mateix dia i a l’Església de Santa Anna, que es troba a la mateixa plaça, se celebrarà la Missa del Centenari a partir de dos quarts de vuit del vespre.

El mateix cap de setmana, diverses pastisseries elaboraran el pastís del Mataró, tot adornant els seus aparadors amb motius mataronins i del Centenari del nostre club.

L’11 de setembre dos partits de celebració
El dia de la Diada, l’Onze de setembre serà una altra data important en la celebració d’aquesta efemèride amb dos partits molt atractius i especials.
A les sis de la tarda, se celebrarà un partit de luxe, entre els Veterans del Barça i Veterans del CE Mataró, i  tot seguit, a les 20h, jugaran els primers equips del CE Mataró i el CE Júpiter, un altre dels històrics del futbol català (fundat el 1909).

Serà una data molt especial, de retrobada de jugadors, entrenadors i directius de totes les èpoques del club, i que s’espera que es compti amb el suport dels aficionats.