El Club Esportiu Mataró aposta pel futbol femení

• dimecres, 27 de gener de 2016 00:00
Feia temps que una de les voluntats de la junta directiva del CE Mataró Escola de Futbol era l’aposta ferma per obrir el club als equips de futbol femení. Creiem que és un senyal de normalitat que un club centenari com el nostre treballi per integrar les noies al club des de la base i en un futur es pugui tenir un primer equip femení.

Finalment, aquesta setmana s’ha decidit que la temporada 2016-17 serà la primera en la que crearem els primers equips de futbol femení al club groc i negre. Ben aviat el club informarà de les categories en que s’obriran inscripcions per tal de poder conformar els primers equips de futbol femení de base.

De moment, tota la gent interessada pot contactar al mail Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Endavant Mataró!