Presentats el nou entrenador i coordinador per la temporada 2016-17

• dimarts, 14 de juny de 2016 17:13
García Chica, el president Fran Seijo i Alberto Encinas García Chica, el president Fran Seijo i Alberto Encinas Foto: CE Mataró
Aquest dimarts la seu del Club Esportiu Mataró ha estat l’escenari de la presentació del nou entrenador i coordinador per la temporada 2016-17. Es tracta d’Alberto Encinas i García Chica, respectivament.
L'encarregat de presentar les noves incorporacions a la premsa, ha estat el president Fran Seijo, que ha volgut agrair la tasca feta per José María Polo i el seu cos tècnic i pel coordinador de la base Andreu Navarro. Ha explicat que en els dos casos des del club se'ls havia ofert la renovació, però que havien decidit no continuar.

Alberto Encinas: “Encaro el repte de recuperar la categoria amb moltes ganes”

El nou entrenador del primer equip, Alberto Encinas, ha assegurat que després de nou anys entrenant juvenils li ha agradat molt rebre aquest encàrrec per fer el salt a un primer equip i més al de la seva ciutat. Recordem que Encinas, format com a jugador al club groc i negre, ja va entrenar el Juvenil A del club dues temporades abans de fitxar la temporada passada pel Juvenil C de la Damm. Ara es mostra amb “moltes ganes per encarar el repte exigent de recuperar la categoria”. De moment ha treballat aquests dies per mantenir el bloc de l’equip i ja ha fet 14 renovacions de jugadors i ha pujat dos jugadors del juvenil.

Per la seva banda, el nou coordinador serà García Chica amb una amplia experiència coordinant la base de molts clubs. Des de Cerdanyola, Pla d’en Boet, més de deu anys a la Fundació Sànchez Llibre, Vilassar de Mar i més recentment a La Llàntia. Diu que arriba al club amb “ganes d’ajudar als entrenadors”, per tal que el club treballi amb una línia des de baix i mantingui la competitivitat que té, però sobretot per formar jugadors que puguin arribar en el futur al primer equip.