Aquest diumenge, al descans del partit, presentem l'acord amb la Fundació Maresme

• divendres, 20 de maig de 2016 16:38
Aquest diumenge 22 de maig, el partit del primer equip agafa una doble importància. per una banda l'esportiva, i per l'altra la social. I és que presentem l'acord amb la Fundació Maresme i el seu projecte Santi.
Aquests són els principals actes que farem aquest diumenge, i que seran tan sols el punt de partida de la col·laboració amb la Fundació Maresme.

Programa d'actes

•    Presentació de la nova equipació dels equips de futbol amb en Santi incorporat.
•     A la mitja part del partit de diumenge 22, és farà la presentació, amb breus parlaments del Sr Fran Seijo, president del CE Mataró i el Sr Albert Vidal Gerent de la Fundació el Maresme
•    Presentació i penjada de dues lones publicitàries, una de CEO del Maresme i l’altre de Fundació Maresme/Santi/CE Mataró.
•    Ballada de la flashmob 2016 amb usuaris de la Fundació i jugadors del CE Mataró.