CE Mataró

Fundat l'any 1912, el CE Mataró és una entitat esportiva de futbol que en l'actualitat compta a les seves files amb 350 jugadors, distribuïts entre els equips de futbol (18 conjunts: 1 amateur i 17 de base, que van des del Juvenil A fins a l'Escola) i els de futbol sala (8 equips, incloent 1 femení).

Ha arribat a mans de la nostra entitat sentència judicial emesa per l’Audiència Provincial de Barcelona (Civil), la qual desestima un recurs d’apel·lació interposat pel CE MATARÓ-ESCOLA DE FUTBOL en relació a una primera sentència del jutjat de 1a instància núm. 3 de Mataró, mitjançant la qual es fallava el pagament de 6000 euros a l’empresa DESARROLLOS EMPRESARIALES OSLO, SL, de la qual és administrador l’expresident Sr. Francisco Gonzalo.
Bon inici dels nostre juvenils de Preferent, i és que tant el Juvenil A (que competeix amb el nom de Juvenil B) com el Juvenil B (que competeix amb el nom d'A) estan ara mateix en tercera plaça dels seus respectius grups. Pugen els primers i el millor segon dels quatre grups.

Recuperem el tren de la victòria a Sarrià (0-2)

divendres, 01 desembre 2017 18:32 Publicat a Primer Equip
El CE Mataró s'ha refet de la derrota a casa davant de l'Argentona, amb un triomf molt important aquest dissabte a la tarda al camp del Sarrià.

Ja teniu disponible la loteria de Nadal del CE Mataró

dimecres, 29 novembre 2017 18:56 Publicat a Club
La podeu aconseguir cada tarda a les oficines del club i els dies de partit.